O firmie

Biuro rachunkowe z doświadczeniem - BILANS

Biuro Rachunkowe BILANS istnieje od 1 stycznia 2006 roku. Naszym nadrzędnym celem jest nie tylko rzetelne prowadzenie powierzonej dokumentacji księgowej, ale też zapewnienie profesjonalnej i w 100% satysfakcjonującej obsługi Klienta. Służą temu wiedza i umiejętności właściciela biura zdobyte m.in. w ciągu 11 lat pracy w Urzędzie Skarbowym, głównie w dziale kontroli podatkowej.

Doświadczenie zawodowe i praktyka udokumentowane uzyskanym w 2000 roku świadectwem kwalifikacyjnym oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych pozwalają na znalezienie rozwiązania wielu problemów pojawiających sie w firmach Klientów.

Właściciel firmy – Jarosław Osika – był w latach 2016/2017 wykładowcą przedmiotu „podatki” w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu.

W zależności od zawartej umowy, istnieje możliwość udzielenia pełnomocnictwa wobec organów skarbowych i ZUS, co przenosi obowiązek kontaktów z niniejszymi organami z Klienta na biuro rachunkowe, także w przypadku wszczętej kontroli.

Gwarancja na usługi biura rachunkowego

Bierzemy pełną odpowiedzialność i zapewniamy gwarancję na wszystkie świadczone usługi – począwszy od wypełnienia pojedynczej deklaracji podatkowej.
Biuro posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z zakresu prowadzenia ksiąg rachunkowych w maksymalnej wymaganej kwocie 10 000 euro oraz dodatkowe dobrowolne do wysokości 1 000 000 zł.

Ponadto OC w zakresie kadr i płac do wysokości 50 000 zł i w zakresie prowadzenia podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów oraz innych ewidencji do kwoty 50 000 zł.